طراحی ناخن

عکس جدید فاطما ل , مانتو سنتی 2015 , عکس های سریال معمای شاه , انواع لوستر چوبی , طراحی ناخن با لاک قرمز , مودیل مانتوو , دانلود اهنگ منو بارون جهانبخش و صادقی , مدل شلوار , کت و دامن , آهنگ لحظه از احسان خواجه امیری


10 توصیه برای کاهش استرس

 سلامت نیوز: گاهی اوقات ممکن است زندگی بسیار چالش برانگیز شود و نگرانی ها و مسوولیت های  خانوادگی شما را تحت فشار قرار دهد. با آنکه استرس خفیف طبیعی ترین بخش زندگی است، اما استرس شدید می تواند بازدهی شما را تحت تاثیر قرار دهد و سلامت جسم و روحتان را به خطر اندازد. برهمین اساس هر چه سریعتر برای کنترل استرس خود اقدام کنید.

این 10 توصیه را  بکار ببندید تا شاید آنها بتوانند به شما در حفظ کنترل و آرامش جسم و روحتان کمک کنند.

تمرینات تنفسی
تنفس عمیق راحترین راه برای رفع استرس و تنش های روحی است.نفس عمیق برای بدن بسیار مفید است. تمرینات تنفس عمیق، موجب شل شدن عضلات و تسکین روح می شود و همچنین راحت ترین شکل تمرینات ورزشی است. شما می توانید هر جایی این نوع تمرینات را انجام دهید و آنها می توانند بسرعت موثر واقع شوند و بی درنگ استرس را از شما دور کنند.

دیدگاه شما
نوع تعریف تان از استرس تا حد زیادی به دیدتان نسبت به یک موقعیت بستگی دارد. آیا شما نیمه خالی لیوان را می بینید یا نیمه پر آن را؟ سعی کنید مثبت اندیش تر باشید. مثبت اندیشی می تواند روشی موثر برای رفع استرس باشد و انعطاف پذیری تان را در مقابله با استرس افزایش دهد.

خنده
طبق گفته قدیمی ها«خنده بر هر دردی دواست.» خنده، هورمون های استرس را در بدن کاهش می دهد. خنده اضطراب را از بین می برد و باعث می شود شما از زاویه دیگری به موقعیت بنگرید. فواید دیگر خنده شامل: تسکین دهنده درد، بسیار نشاط آور و حتی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

خواب
بدن شما حدودا به 8-7 ساعت خواب روزانه نیاز دارد. محرومیت از خواب می تواند موجب بروز مشکلات جسمی مانند بیماری های قلبی، سکته، پرفشاری خون و دیابت شود. عدم استراحت کافی تمرکزتان را مختل  و به توجه، هوشیاری و قوه استدلال تان آسیب وارد می کند. بدون استراحت کافی تمرکز در هنگام کار برایتان دشوار خواهد شد.

گفت و گو و معاشرت با مردم
سعی کنید دوستان جدید پیدا و با دوستان قدیمی دوباره معاشرت کنید. گفت و گو و معاشرت با افراد، روش فوق العاده ای برای خلاصی از تنش و استرس روزمره است. هنگامی که مشکلات تان را با دیگران در میان می گذارید، احساس می کنید که دیگر تنها نیستید. همیشه افرادی وجود دارند که می تواند به شما کمک و به درد دلتان گوش کنند.

تکنیک های تمدد اعصاب (ریلکسیشن)
سعی کنید به تمام تکنیک های تمدد اعصاب وارد شوید. آنها می توانند بلافاصله استرس شما را از بین ببرند؛ مانند: گره کردن مشت و شل کردن آن یا تمرینات تنفس عمیق . تکنیک های تمدد اعصاب برای مقابله با اثرات احساسی و فیزیکی منفی استرس مفید هستند.   

رهایی از غیرضروریات زندگی
ساده زیستن را بیاموزید. از حداقل چیزها بیشترین بهره را ببرید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که واقعا برایتان ارزشمند هستند و به زندگی تان ارزش بیشتری می بخشند. خود را از غیرضروریات زندگی رها کنید تا خوشحال تر و مفیدتر باشید.

زمانتان را برنامه ریزی کنید
اگر برنامه ریزی زمانی خوبی نداشته باشید، در انجام امورات زندگی تان شکست خواهید خورد. شما تنها می توانید چند کار را در هر روز انجام دهید. بنابراین بر کارهایی متمرکز شوید که  بر ارزش زندگی تان می افزایند و کیفیت زندگی تان را بهتر می کند. کارهای بی ارزش را رها کنید. برای خودتان وقت بگذارید. مهم نیست چقدر پرمشغله هستید. شما باید دوباره نیرو بگیرید.

تمرینات ورزشی
تحقیقات نشان داده است که تمرینات ورزشی برای رفع استرس و تنش بسیار موثر است. بدن شما ورزش می کند و مغزتان یک انتقال دهنده عصبی احساس خوب به نام اندورفین تولید می کند.

مدیتیشن
مدیتیشن می تواند استرس روزانه را از میان ببرد و یک حس آرامش درونی را  در شما ایجاد کند. مدیتیشن به همهمه های ذهنتان پایان می دهد . اگر با انجام مدیتیشن مشکل دارید می توانید با یک دقیقه نشستن در روز شروع کنید  و همانطور که آرامتر می شوید این مدت را افزایش دهید. برای بهره مندی از فواید مدیتیشن باید بین 20-10 دقیقه در روز مدیتیشن انجام دهید.  

2015-08-19 |

 
رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
جدیدترین تجهیزات تالار
دوربین مداربسته
لیپوماتیک
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
نقش دینگ در صنعت حمل و نقل
عوارض روغن خراطین
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
انجام پایان نامه مدیریت
نمایندگی برندها در ایران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
سامانه جامع مشاغل شهرری

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


 

 

<-LinkTitle->

 

 

یک شاهکار نقاشی پس از ۴۵ سال رونمایی می شو
علي دایی: داور باعث شد که ببازیم!
ویروس ناشناخته، ۲۰۰ گاو را به كام مرگ برد
کارت پستال اربعین
جلسه استیضاح وزیر راه/سپردن کارهای هواپیمایی به یک حسابدار و لیسانس زبان و فوق لیسانس معارف
خدمات مجالس عروسی
ای کاش که عبرت بگیریم
آژانس ساربان گشت کویر با کادری مجرب
عاقبت روابط نامشروع در کلام پیامبر
سایت آژانس مسافرتی گشت نوید (تور دبی و کیش )
غلام گوشبر دستگیر شد
آموزش ونصب فروش کرکره برقی،درب اتوماتیک،دوربین مداربسته
نمونه تزئین سینی حنا برای حنابندان
زندگينامه رييس جديد مجلس خبرگان رهبري
عناوین روزنامه های پنج شنبه 26 اسفند 1389
کودکان و دیابت
اينترميلان، ليورپول و رئال‌مادريد حريفان تداركاتي گالاتاسراي
ترجمه
مدل كليد و پريز هاى هنرمندانه!
انجام مقاله و پایان نامه حسابداری
عروسی سلطنتی از اینترنت پخش می شود!
اندر معایب عصبانیت
رویال پیام
جوشاندن شیشه شیر برای نوزادان
تغییر نام تبلت تاشوی سونی
عباسي: لغو تحریم ایران در مقابل نظارت 5 ساله آژانس هسته ای
نحوه ساخت کانکشن پرتابل درمحیط ویندوز
شادترین شغلهای دنیا کدامند؟
توانایی ویژه مرد ۲۴ انگشتی!!
برای آنکه بدنی سالم ومنعطف ترداشته باشید
قذافی چگونه کشته شد؟
تور لحظه آخری تور دبی ترکیه تایلند ارمنستان چین هند آنتالیا استانبول اروپا تایلند مالزی تور نوروز 95
برادر خواننده معروف، کارتن​خواب است!
مطهری:کلنگ از آسمان افتاد و نشکست؛ وگرنه من کجا و بی‌وفایی!!
مشاور اوباما در امور ایران استعفا کرد
اقدام غیراخلاقی دخترمصری که محافل غربی آنرا "انقلاب" نامیدند
به جای اخبار روز تنها اخبار مهم روز را بخوانید
بهترین گوشی های هوشمند معرفی شدند
آژانس بین‌المللی انرژی:تحریم ایران قیمت نفت را به شدت افزایش خواهد داد
دستگیری مهاجمین به خودروی حامل زندانیان کرج

 

 

RSS 2.0