طراحی ناخن

عکس جدید فاطما ل , مانتو سنتی 2015 , عکس های سریال معمای شاه , انواع لوستر چوبی , طراحی ناخن با لاک قرمز , مودیل مانتوو , دانلود اهنگ منو بارون جهانبخش و صادقی , مدل شلوار , کت و دامن , آهنگ لحظه از احسان خواجه امیری


10 توصیه برای کاهش استرس

 سلامت نیوز: گاهی اوقات ممکن است زندگی بسیار چالش برانگیز شود و نگرانی ها و مسوولیت های  خانوادگی شما را تحت فشار قرار دهد. با آنکه استرس خفیف طبیعی ترین بخش زندگی است، اما استرس شدید می تواند بازدهی شما را تحت تاثیر قرار دهد و سلامت جسم و روحتان را به خطر اندازد. برهمین اساس هر چه سریعتر برای کنترل استرس خود اقدام کنید.

این 10 توصیه را  بکار ببندید تا شاید آنها بتوانند به شما در حفظ کنترل و آرامش جسم و روحتان کمک کنند.

تمرینات تنفسی
تنفس عمیق راحترین راه برای رفع استرس و تنش های روحی است.نفس عمیق برای بدن بسیار مفید است. تمرینات تنفس عمیق، موجب شل شدن عضلات و تسکین روح می شود و همچنین راحت ترین شکل تمرینات ورزشی است. شما می توانید هر جایی این نوع تمرینات را انجام دهید و آنها می توانند بسرعت موثر واقع شوند و بی درنگ استرس را از شما دور کنند.

دیدگاه شما
نوع تعریف تان از استرس تا حد زیادی به دیدتان نسبت به یک موقعیت بستگی دارد. آیا شما نیمه خالی لیوان را می بینید یا نیمه پر آن را؟ سعی کنید مثبت اندیش تر باشید. مثبت اندیشی می تواند روشی موثر برای رفع استرس باشد و انعطاف پذیری تان را در مقابله با استرس افزایش دهد.

خنده
طبق گفته قدیمی ها«خنده بر هر دردی دواست.» خنده، هورمون های استرس را در بدن کاهش می دهد. خنده اضطراب را از بین می برد و باعث می شود شما از زاویه دیگری به موقعیت بنگرید. فواید دیگر خنده شامل: تسکین دهنده درد، بسیار نشاط آور و حتی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

خواب
بدن شما حدودا به 8-7 ساعت خواب روزانه نیاز دارد. محرومیت از خواب می تواند موجب بروز مشکلات جسمی مانند بیماری های قلبی، سکته، پرفشاری خون و دیابت شود. عدم استراحت کافی تمرکزتان را مختل  و به توجه، هوشیاری و قوه استدلال تان آسیب وارد می کند. بدون استراحت کافی تمرکز در هنگام کار برایتان دشوار خواهد شد.

گفت و گو و معاشرت با مردم
سعی کنید دوستان جدید پیدا و با دوستان قدیمی دوباره معاشرت کنید. گفت و گو و معاشرت با افراد، روش فوق العاده ای برای خلاصی از تنش و استرس روزمره است. هنگامی که مشکلات تان را با دیگران در میان می گذارید، احساس می کنید که دیگر تنها نیستید. همیشه افرادی وجود دارند که می تواند به شما کمک و به درد دلتان گوش کنند.

تکنیک های تمدد اعصاب (ریلکسیشن)
سعی کنید به تمام تکنیک های تمدد اعصاب وارد شوید. آنها می توانند بلافاصله استرس شما را از بین ببرند؛ مانند: گره کردن مشت و شل کردن آن یا تمرینات تنفس عمیق . تکنیک های تمدد اعصاب برای مقابله با اثرات احساسی و فیزیکی منفی استرس مفید هستند.   

رهایی از غیرضروریات زندگی
ساده زیستن را بیاموزید. از حداقل چیزها بیشترین بهره را ببرید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که واقعا برایتان ارزشمند هستند و به زندگی تان ارزش بیشتری می بخشند. خود را از غیرضروریات زندگی رها کنید تا خوشحال تر و مفیدتر باشید.

زمانتان را برنامه ریزی کنید
اگر برنامه ریزی زمانی خوبی نداشته باشید، در انجام امورات زندگی تان شکست خواهید خورد. شما تنها می توانید چند کار را در هر روز انجام دهید. بنابراین بر کارهایی متمرکز شوید که  بر ارزش زندگی تان می افزایند و کیفیت زندگی تان را بهتر می کند. کارهای بی ارزش را رها کنید. برای خودتان وقت بگذارید. مهم نیست چقدر پرمشغله هستید. شما باید دوباره نیرو بگیرید.

تمرینات ورزشی
تحقیقات نشان داده است که تمرینات ورزشی برای رفع استرس و تنش بسیار موثر است. بدن شما ورزش می کند و مغزتان یک انتقال دهنده عصبی احساس خوب به نام اندورفین تولید می کند.

مدیتیشن
مدیتیشن می تواند استرس روزانه را از میان ببرد و یک حس آرامش درونی را  در شما ایجاد کند. مدیتیشن به همهمه های ذهنتان پایان می دهد . اگر با انجام مدیتیشن مشکل دارید می توانید با یک دقیقه نشستن در روز شروع کنید  و همانطور که آرامتر می شوید این مدت را افزایش دهید. برای بهره مندی از فواید مدیتیشن باید بین 20-10 دقیقه در روز مدیتیشن انجام دهید.  

2015-08-19 |

 
رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
جدیدترین تجهیزات تالار
دوربین مداربسته
لیپوماتیک
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
نقش دینگ در صنعت حمل و نقل
عوارض روغن خراطین
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
انجام پایان نامه مدیریت
نمایندگی برندها در ایران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


 

 

<-LinkTitle->

 

 

خطر از بیخ گوش مسافران پرواز هواپیمایی کاسپین گذشت
حکم ریاست ضرغامی تمدید شد
گزارش کامل هيأت سه نفره قوه قضاییه: ادعاهای کروبی کاملاً ساختگی و برای انحراف افکار عمومی بود/ برخورد قاطع شود
مرغ و خروس های فشن(تصویری)
لغو رزرو هتل احمدی نژاد در نیویورك
اژه ای: خلاف گویی ها ظلم به نظام بود
توسعه فازهاي 27 و 28 پارس جنوبي توسط پترو پارس
وقتی ماهواره ها "رگ خواب" خانم ها را به دست آورند!
پسربچه پنج ساله، تمساح 370 كيلوگرمي را كشت
فیلم توقیف شده حاتمی کیا در فجر
آيت‌الله صافي گلپايگاني: صدا و سيما سنت شكني را شروع كرده است
مجلس فرمانده پليس تهران را فرا می خواند
قطار تهران - كرمان از ريل خارج شد
جواب عسگراولادی به کیهان: می‌خواهیم جلوی عصبانیت‌ها را بگیریم
بهبهانی: وزیر خوش قول به من میگن
احتمال جاری شدن سيل در غرب كشور
رادان: برخورد با تجمع غیرقانونی در روز 13 آبان
ذوعلم:رهبری را خرج خود نكنيم
موسوی تبریزی: كسانی كه چهره نظام را خراب کردند باید توبه کنند
شرایط 16 گانه قطع دست سارقین
تقاضای اعدام دادستان آمریکا برای متهمان 11 سپتامبر
علت کسر بنزین از کارت سوخت مردم مشخص شد
حكم دادگاه بدوي محمد عطريانفر صادر شد
اعتراف سه دوست به قتل يک دختر فريب خورده
استعفای بالاترین مقام نظامی آلمان
شبکه های پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی
محرابیان: نباید بگذاریم به مردم دروغ بگویند
نتانیاهو: سوریه با مذاکره غیر مشروط با رژیم اسرائیل موافقت کرد
سرمربی پرسپوليس در آستانه برکناری
آموزش سيستم رابط سنجش اعتبار در بانك كشاورزی
بولتون: ایران در نهایت هسته ای می شود
پرداخت حقوق به دانشجویان دکترا منتفی شد
احمدی مقدم: درخصوص ABS تعارف ندارم
جمهوری اسلامی: ادامه این وضع تا به کی ؟
اطلاعیه ناجا درباره فیلم زیركردن مردم باخودرو: احتمالاً فیلمش جعلی بوده
نحوه اختصاص سهميه رزمندگان در آزمون‌هاي پيام نور
شیبانی: عکس های منتشر شده جعلی است
نرخ ارز و سكه در بازار تهران
زرشک (عکس)
"علی معلم" بسیجی شد

 

 

RSS 2.0